Pro ještě lepší léto si pořiďte Pures s 10% slevou na jednorázový nákup. Stačí v košíku zadat kód LEPSILETO

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky


Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu PURES umístěného na webovém rozhraní pures.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi 
naší společností: 


Pures s.r.o.
se sídlem Bělehradská 858/23, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha
IČ: 09829288
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném - C 343138/MSPH Městský soud v Praze
adresa pro doručování: Bělehradská 858/23, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha
telefonní číslo: 602 615 910
kontaktní e-mail: ahoj@pures.cz

Golden Nose s.r.o.
se sídlem Novodvorská 1082/94, Braník (Praha 4), 142 00 Praha
IČ: 24142484 a DIČ: CZ24142484
zapsaná pro doručování Novodvorská 1082/94, Braník (Praha 4), 142 00 Praha
telefonní číslo: 602 615 910
kontaktní e-mail: martin.chovan@picturescontrol.cz

jako prodávajícím
a vámi jako kupujícím.

ÚVODNÍ USTANOVENÍ


Shrnutí obsahu obchodních podmínek


Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto zboží převzít a zaplatit nám kupní cenu. Předmětem kupní smlouvy může být i opakované plnění. Pro uzavření smlouvy je potřeba, abyste podali objednávku a aby došlo k jejímu přijetí z naší strany (podle článku 2). Informace o cenách se nacházejí v článku 3. Možné způsoby platby a dodání naleznete v článku 4 a 5. Informace o možnosti odstoupení od smlouvy po převzetí zboží jsou v článku 6. Reklamace se řídí naším Reklamačním řádem.


Jedná se o spotřebitelskou smlouvu?


O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek.


Čím se řídí naše vzájemná práva a povinnosti?


V první řadě smlouvou, která je tvořena následujícími dokumenty:

a v otázkách neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním řádem, zejména následujícími právními předpisy:

 

Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany. 


Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?


Zasláním objednávky nebo registrací na webovém rozhraní (podle článku 9) a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.


Co byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?


V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení. 


Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.

KUPNÍ SMLOUVA


Jak uzavíráme kupní smlouvu?


Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku v souladu s těmito obchodními podmínkami a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany. Upozorňujeme, že prezentace zboží na webovém rozhraní je informativního charakteru a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.  Námi zaslaná e-mailová zpráva informující Vás o možnosti pravidelného odběru také není naším návrhem na uzavření takové smlouvy.


Jak podat objednávku?


Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře) nebo jiným způsobem, který dle informací na webovém rozhraní umožňujeme. Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři. 


Kupní smlouvu týkající se výrobků obsahujících CBD s vámi uzavřeme pouze, pokud jste v době podání objednávky starší 18 let. Při podání objednávky stvrzujete, že jste starší 18 let. 
Před odesláním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře vám bude sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (obsahující veškeré daně, cla a poplatky). V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje. 


Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Potvrdit objednávku“ v posledním kroku objednávky „(4) Potvrzení“. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.


Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Při nákupu výrobků obsahujících CBD vás můžeme požádat o prokázání dosažení věku 18 let. Neověřenou objednávku včetně objednávky, u níž nebylo prokázáno dosažení věku 18 let, můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.


Jak funguje možnost automatického měsíčního předplatného?


Pokud v průběhu objednávání zvolíte možnost „Předplatit“, platí, že každý měsíc od závazné objednávky (podle článku 2.2), je uzavřena nová kupní smlouva. Smlouva je uzavřena za stejných podmínek, jako původní kupní smlouva, včetně sjednané kupní ceny a počtu dodávaného zboží. Měsíční předplatné bude následně automaticky prodlužováno. 


Měsíční předplatné je uzavřeno na dobu neurčitou a je možné jej kdykoliv zrušit.


Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?


Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po dohodě s námi.  Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 6), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili. 


Jak zjistíte, že jsme přijali objednávku a kdy je uzavřena smlouva?


Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručena informace o přijetí objednávky z naší strany nebo informace o přijetí objednávky v rámci automatického měsíčního předplatného (podle článku 2.3.) na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy převezmete objednané zboží.


V případě, že uvedete specifické požadavky na zboží prostřednictvím poznámky k objednávce podané prostřednictvím webového rozhraní dle čl. 2.2 těchto obchodních podmínek, jsme oprávněni tuto objednávku odmítnout i pokud jste již obdrželi oznámení o přijetí objednávky, a to do 2 pracovních dnů od tohoto přijetí objednávky. V takovém případě se bude dále postupovat dle čl. 2.4 těchto obchodních podmínek.


Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?


Dokumenty tvořící smlouvu vám budou zaslány e-mailem nebo na vaši žádost vytištěny poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
Dokumenty tvořící smlouvu archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám.


Jaké zboží prodáváme?


Zboží prodávané na webovém rozhraní jsou zejména výrobky obsahující CBD (tj. zejména doplňky stravy, tinktury a energetické doplňky), ty nejsou lékem ani léčivými přípravky ve smyslu zákona č. 378/2007 Sb., zákon o léčivech, ve znění pozdějších předpisů. Zboží, které je potravinovým doplňkem, je určeno jako doplněk pestré a vyvážené stravy. Používání doplňků stravy nenahrazuje konzultaci u lékaře.


Koupí tohoto zboží zároveň stvrzujete, že jste seznámeni s podmínkami jeho použití a plně chápete potenciální nebezpečí, které hrozí při nesprávném zacházení se zbožím. Rovněž se zavazujete seznámit s podmínkami užívání zboží a nebezpečími hrozícími při jejich nesprávném užívání všechny další osoby, které s tímto zbožím mohou přijít do styku.


CENA


Může se cena na webovém rozhraní měnit?


Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Na přijaté objednávky však nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany.


V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu pro zdánlivost našeho právního jednání dle § 552 občanského zákoníku, event. pro omyl dle § 571 občanského zákoníku.


Lze kombinovat slevy z ceny zboží?


Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY


Jaké způsoby platby přijímáme?


Kupní cenu můžete uhradit následujícím způsobem:

Můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?


Vezměte na vědomí, že v souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží (příp. zálohy) před jeho odesláním nebo předáním.


Jak vystavujeme daňový doklad?


Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám udělujete souhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou formou.

DODACÍ PODMÍNKY


Jak posíláme zboží?


Zboží posíláme prostřednictvím služby Zásilkovna. Doprava je na naše náklady. Ceny zboží uvedené na webovém rozhraní jsou tedy konečné včetně všech nákladů (obsahují náklady na dopravu, veškeré daně, cla a poplatky). 


Kdy vám zboží dodáme?

 

Jak postupovat při převzetí zboží?


Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží. 
Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.


Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?


Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.
V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. 
Pokud jste však uhradili kupní cenu (v případě platby před dodáním zboží) a zboží si nepřevezmete, máme dále právo přistoupit k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126 občanského zákoníku.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY; VÝPOVĚĎ PRAVIDELNÉHO ODBĚRU


Jak můžete od smlouvy odstoupit?


Od kupní smlouvy můžete jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky; je-li předmětem pravidelná opakovaná dodávka zboží (podle článku 2.3), ode dne převzetí první dodávky zboží. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu spolu se zbožím nebo na e-mail a neprodleně poté nám zaslat zboží na naši doručovací adresu. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář.


Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?


Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.


Jakým způsobem nám vrátíte zboží?


Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu našeho sídla nebo provozovny. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:

Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.


Kdy dostanete zpět své peníze?


Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vracíme vám celou kupní cenu vč. všech daní, cel a poplatků a nákladů na dopravu k Vám. 


Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady), nebo způsobem, jaký budete požadovat.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 


Co když bylo vrácené zboží poškozené?


Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. 
Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.


Kdy od smlouvy odstoupit nelze?


V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následujících smluv: 
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které jste z obalu vyňali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.


Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?


Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.


V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat.
Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částku do pěti dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.


Můžete vypovědět automatické měsíční předplatné?


Vypovědět automatické měsíční předplatné zboží bez výpovědní doby můžete pomocí e-mailu zaslaného na naši e-mailovou adresu nebo pomocí webového rozhraní pomocí kolonky „zrušit členství“. Berte na vědomí, že v takovém případě nemáme povinnost vracet Vám kupní cenu, kterou jste nám již uhradili.


Kdy můžeme vypovědět pravidelný odběr my?


Vyhrazujeme si právo vypovědět automatické měsíční předplatné, pokud neobdržíme platbu za objednané zboží v dohodnutém termínu splatnosti. Výpověď Vám doručíme na e-mailovou adresu uvedenou při registraci nebo při podání objednávky. Článek 6.7 se použije obdobně.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ


Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského zákoníku). Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem.

DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE


Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?


K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování. 


Jak vyřizujeme stížnosti?


Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad, na Českou obchodní inspekci nebo na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci.


Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?


Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Jak získáte informace o případných alergenech a další informace o zboží?
Poskytování informací o zboží, které je potravinou, se řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 1169/2011, o poskytování informací o potravinách spotřebitelům (dále jen „nařízení“). 
Základní informace o skladování a spotřebě jsou k dispozici na webovém rozhraní. Plné znění informací o produktech podle nařízení vám bude na požádání zasláno či předloženo při dovozu zboží. Informace vám poskytneme i na základě vaší telefonické žádosti.

REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ


Jak se můžete registrovat na webovém rozhraní?


Registrací prostřednictvím registračního formuláře na webovém rozhraní je založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.
Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit. V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu. 


K čemu uživatelský účet slouží?


Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především objednávat zboží, sledovat objednávky, spravovat předplatné a uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.


Kdy můžeme váš uživatelský účet zrušit?


Vezměte na vědomí, že máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto obchodních podmínek.

OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ


Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?


Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování jakýchkoli fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní. 
Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. 
Odpovědnost a užívání webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.
Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.
Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.


Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 6. 2021.